2 April 2013

Yaya hack blog acu

Assalamualaikum...


Hai... nama saya Alma Safiya bt Rosdi. acu saya panggil saya Yaya. saya umur 4 bulan. 

sekarang ni acu saya tengah pening kepala writing thesis FYP dia
bila dia stress mesti dia tengok gambar2 comel saya
gambar2 abang dan kakak saya
gambar2 abang lutfi dan abang mikhail saya

Acu saya ni, ntah pape laaaa
baru buat thesis da sakit kepala, pening kepala bagai
tu baru sikit, belum buat master phd lagi
mengada je lebih acu saya ni

Dah la acu
Pi sambung buat kerja
jangan nak tangguh2 kerja
nanti dah last minit baru kalut nak buat
nanti berpuluhpuluhjuta kali ganda sakit kepala datang

---baik lah Yaya---
=,="

3 comments:

pjolinda said...

Kah3x..ingt pe td..ape yg sy nak ckp,yaya da ckp..be strong k..n gewdluck..

nurulsyafiqa mhatta said...

comel nama dia :)

Anonymous said...

mak long yaya cakap - good luck - susah sekarang senang kemudian.