7 January 2013

Awan, bulan & bintang

Aku suka pandang ke atas
bila hari siang, aku nampak awan
bila malam, aku nampak bulan dan bintang

Mereka ni lah yang menemani siang dan malam aku
bila tengah malam
tak nampak pape dah sebab dah buat taik mata
kannnn

Tahniah buat Yuna & Terukir di Bintang selaku Juara AJL-27

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

ehem2, aik terjiwang pulak nyanyi lagu Yuna ni
ok lah, jom tido
nyteeee!!!!

4 comments:

pjolinda said...

suke lirik lagu ni...XD

haslinda said...

@pjolinda

eeeeiii... jiwang :P

kaktusberduri said...

comelnya pic..i like

haslinda said...

@kaktusberduri

hai kaktus berduri!!! macih2... :)