12 December 2012

Aku pun nak jugak

12.12.12
ramai pulak yang dok update pasal 12.12.12
masing2 dengan story masing2
aku???
nak jugak lah 12.12.12
apa ada dengan 12.12.12 aku???

12.12.12 aku.....
adalah tarikh untuk FYP progress report presentation
have been put so much effort to prepare the best untuk presentation sok
aku ni ade darah gemuruh sikit
bukan sikit, BANYAK sebenarnya
bila practice sengsorang
lagak konfiden mengalahkan PM berkempen untuk pilihan raya
semua benda aku nak kempen
bila da depan audien time presentation
mula la, tak semena-mena lost
gugup, gagap, gagak
eh, gagak tu tak laaa
lagi2 kalau yang jadi panel masa presentation tu terdiri daripada
pensyarah2 yang hebak2 saja
tenungan menggoda diorang tuuu
memang seremmmmmm la aku jadinya
mau meremang bulu2 roma, bulu kening, bulu mata aku
mujur bulu idung tak ikut meremang sekali
hahaha
ok, tak lawak
doakan presentation esok run smoothly
wahai pensyarah2 ku sayang
tamo2 shoot saya dengan unexpected questions esok ye
kang tak pasal2 terkucil saya tak boleh jawab soalan kalian2 semua
heeeee

sempena hari rabu yang bertarikh 12.12.2012 ni
aku nak ucapkan selamat menyambut hari
12.12.2012
sekian itu sahaja dari linda
merapu untuk malam ni
jom tido
esok bangun awal
study untuk presentation petang sok
>.<

2 comments:

pjolinda said...

gewd luck dear esok...hope u be the best presenter...hehe..amin...sy doakan terbek utk awk...n jgn lupe berdoa kpdNya, agar sume berjln dgn bek... :)

Arjuna Silvera said...

syukurlah kita masih menikmati limpah kurniaNYa walau apau pun tarikh..