7 November 2012

I sentap okes



Aku cuba nak komplen sesuatu yang aku rasa aku tau tapi orang lain tak tau 
(ia bukan rahsia ok)
tapi tak sempat lagi aku nak sampaikan apa yang aku tau tapi kau tak tahu tu
kau dah potong ayat aku 
dan ayat kau tu bikin aku SENTAP

I SENTAP OKES!!!

Never mind lah.
terus aku tak jadi nak habiskan komplen aku tu
biar lah kau tak payah tahu
baik aku dok diam2, senyap2
daripada aku SENTAP
Cerita kat bunga lagi bagus
orang lain memang susah nak faham
kalau diorang tak nampak situasi yang kita cuba nak sampaikan

4 comments:

kura said...

meh meh, cerita kat kura pun boleh. hahahhh :P

pjolinda said...

nape ni awk..??pape pown...sy tetap sudi jd pendengar yg setia utk awk..

haslinda said...

@kura

Haha... takut kang nanti tersentap ngan kura pulak. XD

haslinda said...

@pjolinda

thanks... x de pape la. biasa la sentap menyentap tu... haha XD