11 September 2012

Random pictures

Assalamualaikum... :)

Mok cik ni kan, bila dia dah sampai UMT, memang otometik bukan otomen, dia akan jadi malas nak menghapdet belog. 

Tapi kan, dia otometik rajin update kalo dia ada banyak stok gambar. haaa, mengaplod gamba bebanyak, dia rajin. biar sampai juling mata orang nengok. kalau la hari2 boleh jadi "wordless everyday" kan bagus. hik hik hik *gelak sopan sambil tutup mulut dengan tangan*. malam ni bagi cukup syarat post entry baru, aku spam gambar je la. jangan muntah dah la tengok gambar ni semua. kalo rasa nak muntah gak, cepat2 tekan pangkah. kalau tak muntah, komen lelaju. eheeeee ;)


Lama dah tak snap2 gambar
rindu hobi aku tuuuuu :(

8 comments: