29 September 2012

Ada sapa2 nak tolong saya tak?

Assalamualakum...


Bangun pagi sambung kerja yang tak habis semalam. kalah dengan godaan, akhirnya tertidur dalam lambakan kerja. salah aku sendiri yang memang suka menangguh kerja. pada muka aku. heee..

Ada sapa2 nak tolong tak? hehe... >.<

9 comments:

pjolinda said...

mcm ne xtertangguh...bgn2...bukan dok pk keje yg tertangguh..tp berblog dulu...how..??

Eny Yusnizar said...

saya pun suka tangguh kerja jugak, tapi sekali buat tu nk cepat mmg tak panggung kepala la heehehe

inna_risna said...

inna pn memerlukan bantuan utk myiapkan laporan LI dgn proposal fyp..sape nak tlg inna? haha!

haslinda said...

@pjolinda

Blog sebagai inspirasi memulakan hari. hehee :)

haslinda said...

@Eny Yusnizar

Yay... kita sama. sep sikit...

Tapi kalau kerja belamabak, mmg tak sanggup nk tangguh kerja lagi. macam cari penyakit je :)

haslinda said...

@inna_risna

Hehe... jom. org tolong ina, ina tolong org. heee :)

miZz_nizZ said...

hahaha.same je pnrgai kite!haha

Yuni Aisyah said...

ciann dia..kte pon sme pangai cntu....suke wat keje last minit..huhu.....tp last minit pon siap gk...hehehe..

haslinda said...

@miZz_nizZ
@Yuni Aisyah

haha.. kita geng!!! sep sikit. tapi x elok la tangguh2 keje. kalau keje berlambak, lama2 boleh gila nk siapkan semua keje tu. heee :)