10 August 2012

Teringin tapi gayat

Assalamualaikum... :)

Dah lama tak update entry blog. berkepam dengan entry lama. patut lah tak de orang nak masuk blog sangat, dah tuannye pun pemalas macam beruang. eh, beruang pun comels wat!!!

Comels kan???

Okey. jom berbalik kepada tajuk entri. aku ni memang pemalas. tapi aku malas update entri blog je. kadang2 idea tu ada, tapi bila nak keluarkan dalam bentuk ayat dia jadi macam ni:

Source HERE

Tapi bab lain aku rajin. hari2 bila free, aku mesti jalan2 kat TUMBLR. best jalan2 kat TUMBLR ni sebab banyak gambar comels2 dan cuns2 dan cantiks2. rosak bahasa melayu dapat kat aku. jadi setiap hari jalan2 kat TUMBLR, mesti ada je orang post gambar kasut2 yang .... pergh, memang meleleh air mata air idung aku tengok. sebab, cantik. aku memang suka sangat ngan kasut2 high heels. tapiiiiiii, aku ni ada penyakit atau syndrom GAYAT bila setiap kali aku try sarung kasut tumit tinggi. bila try jalan, memang bengkok lutut aku sebab tahan gayat, takut terjatuh.

Teringin je la. tapi tak mampu pun nak melangkah yakin (ala-ala DIVA gitewww) dengan kasut2 yang boleh bikin aku gayat ni. kalau aku pakai pun, gamaknya tak berjalan lah. duduk setempat je. haha.. 
Ok. yang atas ni budak2 mesti suka.

And for divers (perempuan je k), dalam air pun anda boleh kekal bergaya lagi. hehe... boleh pakai fin ni kalau nak snorkeling or menyelam dalam laut. mesti para ikan, kuda laut, timun laut dan landak laut semua datang serbu. heheeeee >.<

Ok. entri ringan je. tak termampu nak meluahkan apa yang ada dalam kepala hotak ni. next time la. dah petang ni. time to prepare juadah for berbuka. masak2 time!!! yehooooooo...

3 comments:

Che Rosliza Che mat said...

singgah dan follow...

pjolinda said...

seiap mase follow...hehehe... <3

Sarah said...

itu sepatu yang bunga2 dijual dimanaa? maauuuu :3