28 August 2012

Mood

Assalamualaikum... :)

Hai. dah 10 hari menyambut Syawal. ada yang masih beraya ke? aku? dok rumah dah. seluruh rakyat jelata dalam rumah ni dah mula bekerja dan bersekolah. jadi mood raya tu dah macam turn off dah. heheh...

Aku pulak lagi tiga hari dah nak balik UMT. pengajian yang masih berbaki setahun perlu diteruskan. jihad tu. walaupun mood nak study tu jadi macam lemah sikit sejak-sejak result last semester agak mengecewakan aku. :( nasib baik ramai yang bagi kata-kata perangsang untuk meneruskan jihad tu.

Semester sepatutnya start 9 Sept. tapi disebabkan dah buat appoinment dengan supervisor FYP, jadi kena lah balik awal. 

Hmm, kenapa rasa macam tak puas je cuti sedangkan dah 2 bulan dok rumah. takut ke aku nak hadapi semester 5 ni? *jongket bahu*

Gambo google je

P/s: doakan kejayaan aku dalam dua semester terakhir ni :)

6 comments:

Dylla Abas said...

bila dh bercuti panjang memang rasa lemau nak mulakan balik aktiviti yg dah ditinggalkan sebelum tu kan :)

Jenn Syafiqa said...

kite pun balik awal heuheuheu

haslinda said...

@Dylla Abas

betol3x.

jangan kata dah lemau je, lembik smua ada da. hehe... :)

haslinda said...

@Jenn Syafiqa

yay!!! kita serupa...

syakey said...

final year jugakk? haiiyooo

moga kita dapat tempuh dengan mudahh. kalau sukar pon, moga Allah permudahkan. aminnn ;)

haslinda said...

@syakey

Aminnn... :)