12 July 2012

Art Trade with AzzahSaid

Assalamualaikum... :)


Hai. selamat hari khamis semua. ok. mungkin ni permulaan nak rajin2kan jari menaip entry setelah sekian lama bermalas malasan. ari ni aku nak berdudel trade dengan Kak Azzah. 

Tara... ni doodle Rilakkuma. alaaaaaa, kartun yang kiut miut tu. yang patungnya bersepah2 sana sini rasa macam nak beli tapi tak terbeli lagi. uuuuppppsss. ok, stop. nah doodle nye kak... :)
Harapnye Kak Azzah sudi la berdoodle trade dengan saya walaupun doodle saya tak lah sekiut miut doodle2 yang akak buat. heeeee :) kawan2 yang rasa teringin nak berdoodle trade, boleh la join doodle trade dengan Kak Azzah. nak join? klik je SINI ok. selamat berdoodle semua... :)

P/s: Tetiba rasa diri ni rajin sangat nak berdoodle hari ni. mungkin boleh buat doodle freebies kot. heee... itupun kalo comel lah...

9 comments:

farah hanim said...

alahai
tiuttnyee rilakuma dia
hehehe

c u m u h a m a said...

Assalamualaikum :)

Maaf yea mengganggu . Nak minta tolong sikit boleh ?

Minta tolong LIKE page n gambar nih . Kalo sudi share & promot skali la naa . Mohon kerjasama awak & rakan blogger sekalian. 1 LIKE mampu membuat ibu & anaknya tersenyum bahagia. Terima kasih ,Jasa anda amat dihargai :)

1. LIKE this page , https://www.facebook.com/Mumnbabycom


2. LIKE this photo , https://www.facebook.com/photo.php?fbid=344849685583802&set=a.332350763500361.70545.111646315570808&type=1&theater&notif_t=photo_comment_tagged


TARIKH TUTUP : 31 JULAI 2012

Cik Cempaka said...

owhhh..baru tau..ni lah rupanya rilakkuma tu..huhu *sy ketinggalan zaman*

haslinda said...

@farah hanim
haha... tiut ke??? tiut mcm fara laaaa... :)

haslinda said...

@Cik Cempaka

heee... saya pun baru je kenal rilakkuma ni :)

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

Comel laaaa..

haslinda said...

@✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™

tenkiu :)

Azzah said...

Salam linda,tq sudi art trade dgn sis..ni balasan tuk linda:

http://sayurlemak.blogspot.com/2012/08/art-trade-dengan-linda-dan-miss-nuna.html

sori lambat dear..:D

Cikgu Ma said...

jeles tgk org pandai buat doodle moodle ni...hehe