22 June 2012

Flowers

Assalamualaikum
>.<
F to the L to the O to the W to the E to the R to the S
is
Yay!!! exam dah habis. tak de kerja, godek2 folder gambo hasil fotografi aku. aku budak baru belaja, tak cantik mane pun hasil snap aku. tapi aku suke. hahah *syok sendiri*.
Lama da tak main2 dengan camera... cian dia terperuk lama dalam locker. sapa nak?? aku nak jual. hehe, mau kena tembak dengan bapak gua, suke suki nak jual camera. 
Nanti la pi Sabah, ai bawak balik gambo banyak2. untung2 dapat amik gambo dolphin. heeeeee ^,^
Ok la. mata macam minta lelap je ni. aku rasa rakan2 seperjuangan semua sedang berjuang marathon movie/drama korea tak korea aku tak tau la.
Yang pasti aku nak marathon tido sebelum berangkat ke Sabah...
Yehooooooooooooo!!!!!
Good night!!!
>.<

8 comments:

kura said...

bokeh yg menarik!

haslinda said...

@kura: bokeh? ok, ari ni belaja satu lagi term baru beserta maksudnye setelah digoogle2.
ahhh, nampak sgt jahil lagi ilmu photography. heeee :)

pjolinda said...

boleh....haha...kt lagi jahil dlm ilmu fotografi..emm

Cik Lia Lomi said...

walaupun baru belajar, Lia rasa cantik gambar ni..menawan..

kaktusberduri said...

cantiknyer gmbr 2..tgok la sp ajar..hehe

haslinda said...

@pjolinda

kalau jahil, kita belaja la same2 ye :)

haslinda said...

@Cik Lia Lomi

ya ke? thanks. tp kalau tgk pic photographer yg da pro, lg cantik menawan... :)

haslinda said...

@kaktusberduri

haha... sape ajar???