26 April 2012

Geram aku tengok bebudak ni

Assalamualaikum... :)

Korang tengok lah sendiri aksi budak berdua ni. bikin gua panas!!! ggrrrrrrrrrrrrrrr.... ya, aku jeles dengan keromantikan diorang... ish, mana la mak ayah budak2 ni??? jawab, jawab... tak sunat lagi dah gatai budak2 ni. hahaha!!!!


Mak ayah budak2 ni sila tampil untuk memberikan keterangan dengan segera!!!!

:P

14 comments:

kura said...

alalaa. muka sama, kakak abang ni. hehehh

haslinda said...

@kura: ntah la... tak dapat nak dikenalpasti pertalian diorang sebab ibu bapa masih belum tampil untuk memberi keterangan... hahaha... :)

kaktusberduri said...

comelnyer kanak2 riang ni @_@

Liza Adi said...

ehem....ehem....saya dengan ini menampilkan pernyataan bahawasanya budak lelaki tersebut adalah anak saya. budak pompuan tu plak anak sedara saya merangkap sepupu budak lelaki tersebut.

amboi....anak aku...bukan main lagi dia....

haslinda said...

@kaktusberduri: hehe... yup, mereka sangat comel... :)

Azzah said...

romantik ah..

haslinda said...

@Liza Adi: hahaha... akhirnya kenyataan telah dibuat oleh ibu budak ni...

ntah. anak sapa laaa. like mother like son la... hahaha...

haslinda said...

@Azzah: hehe... kecik2 lg da romantik... :)

farah hanim said...

amboii
comelnyeeee
hehee

Ardini Izzati said...

Comelnya. Dahlah yang pompuan tu pakai baju kurung. Macam Vanilla Cokelat pulak. Teehee :D

haslinda said...

@fara: hehe... comel cam acu diorg laaa... :)

haslinda said...

@Ardini Izzati: hehe... yang ni bukan vanilla cokelat. tapi milo susu... haha :)

syafiqahatta said...

uhuk~ comel!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

haslinda said...

@piqa: heeeeeeee... :)