28 April 2012

Cotton Island

Assalamualaikum... :)

Haha... maaf la. aku ter'translate'kan Pulau Kapas kepada Cotton Island. hehe...

Hari ni aku gi sampling ke Pulau Kapas. lebih kurang 15 minit je naik bot dari jeti Marang. Pulau Kapas merupakan salah satu Taman Laut Malaysia.

Huh... memang aku malas sangat nak menaip panjang2. cukup la gambar ni menunjukkan pendapat aku yang Pulau Kapas ni memang best. honeymoon kat sini best jugak. sape yang baru kawen, boleh la kot pi honeymoon kat sini. sapa yang tak kawen lagi tu, jangan galak nak honeymoon sangat la k...

Antara aktiviti menarik yang boleh buat kat Pulau Kapas ni banyak. contoh boleh berkayak dan snorkeling. 


Ok. tu je. aku kecapekkan ya amat sekarang ni. nak rehat. maaf lah kalau cerita macam tergantung je. hehe... :)

Selamat malam...  

12 comments:

kura said...

wah. best nya.. sy suka pulau. suatu hari nnt mesti jejak sini punya :)

Azzah said...

bestnya kalau dpt duk kt tepi batu tu..

Ardini Izzati said...

Lawalah kat sini :)

Satu Langkah said...

linda~
nty baca blog nh taw
sedih sgt

http://duniaceritanajwa.blogspot.com/2012/04/pimpin-aku-ke-jannah.html?spref=fb

haslinda said...

@kura: pergi la... best sgt tempat ni. orang tak ramai macam pulau2 lain. tenang je... :)

haslinda said...

@azzah: memang best pn kak. dapat tengok ombak hempas batu2. tenang sgt... :)

haslinda said...

@Ardini Izzati: yup... memang lawa pn. pantai dia bersih sangat... :)

haslinda said...

@sipot: weh... aku nangis baca cerita dia. sedih weeehhh... huk2..
insaf :(

farah hanim said...

ok
sgt cantik pulau nie
tertipu dengan tajuk sbb ingt cotton islnd kat luar negara -.-
haahaha
noob sgt sye

haslinda said...

@farah hanim: haha... tertipu ke???
yup, pulau ni memang cntik. nnt fara pergi la. nikmati sendiri kecantikan pulau kapas ni :)

kay_are said...

1st time singgah =) tak pernah lagi jejak kaki kat pulau cotton ni.. so taktau ape yang best kat situ.. T_T

Najwa Ulfah said...

terima kasih sebab sudi baca Pimpin Aku Ke Jannah :)