12 March 2012

Kek... nak makan ke?

Assalamualaikum... :)

Tengok gamba kek2 kat bawah ni. unik kan...


sumber gambar: Google

Kalau dapat kek macam ni, memang aku tak kan makan. selamanya simpan dalam peti... hehe...

Kalau ada yang berminat, boleh lah membuat tempahan di kedai2 kek berdekatan rumah anda ye... ;)

Sekian. :)

9 comments:

pjolinda said...

oh...xbrani nak mkn ke..??kalo mcm tu i nak bg u satu la special tuk u ek..leh u simpan jer...hehe... <3

haslinda said...

hehe... i nk kek macam yg paling atas sekali tu...

pjolinda said...

leh jer...tp u xsnggup mam..how..??hehe...xpela...kt cari choc moist k nnti...ganti ni..leh kan u..? <3

Azzah said...

sayangnya nak makan klu dapat kek cam ni..

ANISA said...

cantik sgt nk mkn...

haslinda said...

pjolinda: haha... ske chocholate moist cake!!!! bila laaa yayasan nak masuk ek???

haslinda said...

azzah: kan... comel je kek2 tu. simpan wat kenangan je la kak... hehe :)

haslinda said...

anisa: x sanggup nk makan. sayang sgt. hehe :)

farah hanim said...

syg sgt kalau nak maknnye :D
hehee