24 February 2012

Let's take a healthy breakfast

Assalamualaikum... :)

Pagi2 lagi da nak update. pagi2? ye, aku terasa ia masih pagi sebab aku baru bangun tido walau matahari dah hampir terpacak atas kepala...

Bangun pagi hari ni, tiba2 terasa lebih bersemangat nak bersarapan secara sihat. setelah dua hari sakit perut gastrik akibat tak suka ambil breakfast. biasa la, student life. kadang2 bangun pagi, mandi bersiap terus pi class. masa yang ada cukup2, sampai tak sempat nak bersarapan dulu *padahal waktu sarapan tu digunakan untuk tido lagi*...

Hari ni cuti, so boleh la amik breakfast... hari ni aku bersarapan dengan whole grain honey star dan MILO... *minum MILO anda jadi SIHAT dan KUAT!!!* boleh jadi duta MILO tak??? hehehe...

Rasa comel pulak breakfast honey star ni. teringat anak2 buah aku yang selalu makan honey star. huhu...

Sebenarnya apa yang buat aku rajin nak breakfast ni, sebab da kena 'basuh' dengan abang aku. selalu sangat skip breakfast sampai da gastrik. da sakit baru ingat nak makan ikut time... heheeee... jangan marah ye bro :)

Ok la. dok pikir lunch nanti nak makan apa pulak... oh yeah, petang satgi ai nak keluar, nak pi dating kat pesta buku. ai nak habiskan voucher buku ai yang masih berbaki RM150. nak beli apa ye??? pikir, pikir, pikir...

Daaa~~~~ >,<

4 comments:

GadisARMY said...

bli A4 byk2.. bli highlight byk2 kaler.. bli pen byk2.. hihi!

pjol said...

haih...bru sedar diri tu degil ek..??pjol pown da byk kali ckp pasal ni...btw...luv u dear...<3

haslinda said...

gadis army: banyak beli novel n buku keagamaan jeee... ;)

haslinda said...

pjol: ye... da lama sedar.
semua org ckp i degil...
grrrrr... hihi :)