24 February 2012

Lelaki masa depan

Assalamualaikum... :)

AWAS!!! ini entry berlabel: menayang lelaki masa depan saya.

Hari ini, saya budak chumel chumot yang bernama linda, ingin mengishtiharkan lelaki masa depan saya... motif??? ntah. hehehe... skema plak bahasakan diri 'saya'. terasa baik dan ingin berubah. hehehe...

Saja saya letak gamba gelap. tak nak bagi clear sangat. nanti terserlah bulak kehenseman beliau. hehe...

Usia perkenalan saya dan beliau: 4 tahun lebih sikit.
Nama beliau: Aaron Ajis (Bukan nama sebenar)
Warganegara beliau: Malaysia. MyKad biru ye.
Umur beliau: lebih muda 12 hari dari saya. 12 hari je k... awak jangan nak bangga sangat.
Soalan pemes yang sering diajukan untuk saya dan beliau, "bila nak kawen???": bila duit beliau dah cukup untuk bagi makan saya dan tujuhbelas (bukan tujuh, tapi tujuhbelas) keturunan. hahaha... just kidding ;)

P/s: ramai kawan2 sebaya dah kawen... tolong jangan tanya aku soalan pemes tu lagi k. ada yang minta lempang nanti.

8 comments:

cik ery said...

amboiiii.hahaha

kancil biru said...

kawin je la senang...
hahaha..rasenye cam knl laki tu..penah tdo skali gn dia..kuang3

pjol said...

haha..wei edy..jgn burukkan name aku..aku lelaki sejati k...aku hanye utk die tau...bukan utk org len...huhu...

haslinda said...

cik ery: heeeee ;)

haslinda said...

edy: haha!!! sengal ko...
kalo ko penah tido ngn dia, ko je la kawen ngn dia..
frust aku =.='

haslinda said...

pjol: bagus la kalo lelaki sejati...
hahaha!!!
i x nak lelaki jadian...
hehe...

pjol said...

hehe...xmen la klon..kalo i klon...i xbersame dgn u mcm skrg ni..haha...so..jgn bimbang k...doakan kami bersame hingge akhir hayat ek readers...

haslinda said...

pjol: amiiinnnnn... hihi :)