8 January 2012

Felt pillow

Assalamualaikum... :)

Hai semua... selamat petang selamat sejahtera... petang2 macam ni kalau kat rumah mesti tengah melahap goreng pisang dengan teh o panas... dap nye, dap nye...

Tu kalau kat rumah la. lebih kurang dalam dua minggu lagi nak balik bercuti kat rumah... tapi petang kat bilik hostel sekarang sangat bosan. buka je nota, terus menguap. tak tau la cane la rawat penyakit M ni... ish3x...

Bosan2 cam ni, tiba2 terberangan aktiviti kat rumah time cuti sem nanti. macam2 nak wat. padahal cuti sebulan je... kalau cuti sem lepas aku dok wat felt phone strap kan, cuti sem ni aku macam teringin nak wat felt pillow pulak.

 
 
Comel kan. ekceli felt pillow ni tak susah pun nak buat... cuma perlukan kerajinan dan kreativiti je. kalau study malas, wat benda2 cenggini rajin pulak aku kan??? hmm, sebab aku minat art kan. nak wat cane. darah seni yang mengalir dalam tubuh ni, tak leh nak dibuang. cewahh.. banyak la kau punye darah seni...

Kalau nak buat benda ni, masalah besar bagi aku tak tau kat mana nak cari fabrik murah dan comel kat area ampang... hmmm, aku ni bukan kaki jalan pun kalau balik umah. mane la tau sangat lubang2 nak cari fabrik ni. 

So, kesimpulan nye tak tau la menjadi ke tak keje aku ni nanti. kalau buat pun, bukan untuk dijual ye. untuk koleksi sendiri je a.k.a syok sendiri. hehe...

Jom sambung study !!!! eheeee... :)

8 comments:

Anonymous said...

jom sy bw awk (^-^)

haslinda said...

haha... cam tau je kat mana nk cari fabric tu ek...

Anonymous said...

tau...hehe..jom jom

syafiqahatta said...

huuu~ comel. kalo linda buat kite nak tempah satu pillow ade kucen!!!

Faaein Talip Roy said...

baguslah bila ada minat macam ni.. ^^

fRaMe+LenSeS said...

wat la kat nadh satu.. adiah .. leh kan? kan? :P

haslinda said...

piqa: haha... letak kucen idup bley??? hehe :)

haslinda said...

nadh: haha... adiah??? adiah ape tu? adiah hari jadi, adiah wedding??? hehe...