30 January 2012

Bila bosan, inilah hasilnya !!!

Assalamualaikum...

Hai semua... lamanye aku tak update blog. dah semninggu aku cuti kat rumah. cuti ni tak buat apa pn. dok rumah, makan tidoq besarkan badan. haha!!!

Kalau dah dok rumah tu and tak buat apa2 mesti la bosan kan. so, bila bosan, aku memang capai camera snap je la apa yang patut *yang tak patut aku tak snap ye*... ada yang cantik, ada yang tak cantik. anak2 buah aku la yang jadi mangsa aku. hehe... 

Macam tadi, bosan sangat. aku ajak diorang gi belakang umah. pastu aku suruh la diorang melompat. budak2 memang suke la buat keje lompat2 yang da kompem memenatkan diorang kan. haha!!! lantak la, sape suruh korang layan acu korang yang kebuhsanan ni??? 

Nah, tengok aksi diorang ni...

*terbanglah wahai penyapu sakti!!!*
*AWAS!!! jangan tiru aksi ini di rumah!!!*

Lepas dah puas melompat, masuk je rumah, budak baju biru tu dapat susu sebotol, terus tertido... haha... penat la tu melayan acu. esok kita melompat lagi ye...

Ok. ni je idea yang mampu dicurahkan waktu2 bosan. daaa~~~. (^.^)

8 comments:

sailaaf said...

kreatif! nk try jugak. hehe

::fadh:: said...

wahhhh..macam real gila..mcm dlm cite harry potter tu..huahuahuaaaa .nice!

GadisARMY said...

kene terbang tgi lg. nti berlaga dinding depan tu.. hihi

syafiqahatta said...

mcm harry potter!!!! ^^

haslinda said...

sailaf: try la... hehe... tru guna penyodok sampah plak. hehe :)

haslinda said...

fadh & piqa: ha'a. harry potter jr. hehe... ampang mali...

haslinda said...

gadis army: hihi... x pe, langgar dinding leh tembus kot... :)

アヌムちゃん said...

wah mcm naik penyapu terbang.heeee