19 January 2012

Akhirnya...

Assalamualaikum... :)

Ape jadah aku letak benda alah ni???
Seratus enam puloh enam muka surat termasuk muka depan di'print' warna dan dikenakan bayaran sebanyak ringgit malaysia limapulohlapanlapanpuloh sen tunaaaaaiiiiii.. sah, sah, sah.. hehe..
kos masa - 2 jam untuk print semua benda alah ni. lembap punya printer. cis..


Taraaaaaaaaaaaaa.... akhirnya siap jugak report aku. lega nya rasa hanya Tuhan yang tahu. ni subjek yang paling menikam kalbu, jiwa dan raga untuk semester 3 ni. banyak dugaan yang perlu dilalui untuk subjek FIELDWORK ni, atau dalam bahasa melayu jiwa bangsa nya ialah KERJA LAPANGAN yang tak lapang2 sampai ke sudah. eh, da lapang dah hari ni... nikmat lapangan tu hanya boleh dirasai bila da siap print report dan tengok hasil nya. berapa markah yang nak dapat nanti, tawakkal je la. aku da usaha buat yang terbaik. walaupun report ni boleh dikatakan kerja last minit jugak...

Pada kawan2 yang belum lapang lagi tu, teruskan berusaha ye. hehe... ahad depan konpem semua lapang sebab semua dah submit kan??? lepas balik cuti ni, jangan lupa pikir2kan pasal tajuk nak buat FYP pulak ye... huh =.='  


Ni santapan tengah hari aku tadi. agak sedih sebab dekat UMT ni banyak kedai makan da tutup sebab student sembilapulohlimapointtujuhperatus dah balik. mokcik kedai tu tak emboh rugi. so, persatuan mokcik kedai makan semua bercuti semester jugak. tak pa, esok aku nak balik dah.

Babai UMT, babai bilik, babai kawan2 yang tak siap report lagi tu. aku balik dulu tau. hangpa semua jaga diri baik2 tau... *ayat poyo sebab eksaited sangat nak balik esok*

Doakan aku sampai 'rumah manis rumah' dengan selamat esok ye... :)

4 comments:

Satu Langkah said...

untgla da siap
huhu
laen kali ltak gmbaq suma page taw
haha
ley wt reference
hik3

Anonymous said...

epy nyew dia (^-^)

Anonymous said...

lindungilah kesedihan dengan senyuman meskipun di hati penuh kedukaan, lindungilah keperitan dengan kesyukuran meskipun di hati penuh kelukaan...

nani said...

hee..best la blog awk ni..cumel..