12 November 2011

Tak puas cuti...

Assalamualaikum... :)
Hai gadis chumel dan jejaka tampan... :)

Esok da mula kuliah balik lepas cuti seminggu... emm, rasa malas melanda. mood masih nak cuti. seriously, aku tak pernah rasa puas cuti. tamak kan aku? mana nak puas, kalau cuti pun kena mengadap assigment yang bertimbun. 

Homesick sikit sebab tak puas cuti, tak puas lagi makan masakan mak kat umah, tak puas lagi gomoi2 syafiq omei, semua nya tak puas. memang dasar manusia tamak tak pernah puas. 

Wahai Linda... sedarlah kamu dari lamunan. kini kamu sudah berada di UMT. bukan dirumah lagi. tinggalkan rumah untuk sementara. live your real life in UMT!!! tolong la hadapi dugaan hidup sebagai pelajar dengan ikhlas. insyaAllah segala usaha, penat lelah kamu akan membuahkan hasil. InsyaAllah, aminnnnnn...

3 comments:

Kancil 8349 said...

biasalah kalau dah lepas cuti nie...mood masih nak bercuti...tapi kena selesai belajar dulu

miss inna said...

cuti dah abis da..back to the real life...hehe!

Faaein Talip Roy said...

belajar rajin2.. ^^