26 September 2011

Terharu... sayang sama kamu... :)

Assalamualaikum... :)
Hai gadis chumel dan jejaka tampan... :)

Entry kali ni adalah entry penghargaan buat mereka2 yang bermurah hati bagi hadiah pada besday aku yang lepas. hehe... bukan nak menunjuk-nunjuk k. tapi dissebabkan umur da 22, tapi dok dapat hadiah lagi. pasti la syiok lebih... hik hik hik (itu gelak sopan saya... hihi)

Tak banyak pun hadiah besday aku tahun ni. ada empat. dan tahun2 sebelumnye pun tak pernah dapat hadiah banyak2 pun. huhu... setakat se dua je la. ape pun aku bersyukur ada jugak yang ingat besday aku. dan paling penting, hadiah paling berharga ialah doa2 mereka. 

Sekarang sila sediakan mata anda untuk menonton sesi menayang hadiah besday aku... hehe... linda ni poyos kan???


Yang mug ada bentuk smiley tu ex-roomate aku masa first year dulu kasi. suke sangat mug tu. thanks imma... luv u lah... mmmuuuaaahhh3x... hehe...

Yang keychain kucing comel tu PIQA yang bagi. dia ni orang sarawak. dia sangat2 suke kan kucing. comel dan agak pemalu kalau dilihat dari luaran. dan piqa sangat baik... :) thanks piqa...

Beg comel tu diberi oleh my BFF... PUTRI namanya. nama manja aku kat dia put. hehe... beg tu comel sangat sampai aku rasa sayang nak pakai pi mana2, takut terkotor. maklum lah, aku ni comot sikit. tak begitu pandai menjaga barang. hihi >.< tenkiu put cayang... :)

Dan yang last sekali tu, henpon terbaru. hadiah dari my mom. eh, ya ke??? ekceli aku beli henpon tu separuh guna duit aku, separuh duit mak. so, anggap je mak bagi sebagai hadiah kan... hehe... 

Dan akan datang, aku nak beli benda ni pulak. da lama aku idam kan dia. nak tau ape??? aku pernah cerita keinginan aku nak benda tu dalam entry ni. anggap sebagai hadiah hari jadi dari abah pulak. insyaAllah cuti mid-semester ni aku akan pastikan benda tu akan ada dalam tangan aku. doakan aku ye...

Terima kasih diucapkan kepada kawan yang bagi hadiah and yang mendoakan aku ye... :)

P/s: tak sabar nak tunggu jam 12 malam ni. waiting for his 22 birthday... :)

11 comments:

SyuE said...

untungg la.. ;) btw, Happy bufday!

fRaMe+LenSeS said...

empomm kita sama.. weee~~ suka2..

Nadzirah K. said...

bestnye :)

syafiqahatta said...

huhuk. >,< thanx linda for ur appreciation. hihi. hanye itu yg mampu ku beri. =)

Dylla Abas said...

owh..bestnya dpt hadiah..hepi bday (",)

Paris Lipton said...

hepi bufday awk ^^

Zul Fattah said...

cute r teko tu.. ko beli kat mne?

Zul Fattah said...

sory.. tangan aku ni gatal nk komen tadi..
malunye... ni hadiah hari jd r.. haha..
malunye...
kawan ko yg bagi eh? cute kot mug tu.

haslinda said...

syue, dylla, paris hilton: tenkiu awak2 semua :)

haslinda said...

frame+lenses: hehe... ya ke... suka3x jugak :)

haslinda said...

zul fattah: ye... kengkawan handal yg kasi. hehe... nk jugak ke??? tunggu ur bufday pulak k. hehe... :)