18 September 2011

Tak boleh nak lelap mata la weh...

Assalamualaikum...:)
Hai gadis chumel dan jejaka tampan... :)

Masa aku baru nak type entry ni, jam lappy menunjukkan 12:36 AM. malam ni tak macam malam selalunya. aku tak dapat nak lelapkan mata. puas aku golek badan ke kiri, ke kanan. tapi mata ni tetap tak boleh nak lelap. da kira kambing da pun. tak sampai 20, ulang balik 1. hehe... mungkin sebab berubah tempat tido kot. 


Hari ni aku da masuk bilik sewa. dah tak nak mengharap asrama lagi. kecewa sangat. huhu... bilik sewa ni ok2 je. jalan kaki 5 minit ke hostel. ok la bagi manusia2 yang tidak bertransport macam daku ini. hehe...

Kenapa ek malam ni aku tak boleh tido??? bosan??? tak la. penat??? tak jugak. nasib bek ada lappy yang sedia menemani aku 24/7 ni. ailebiudear. hehe...

Nak tulis entry best2 pun, otak aku pun tak dapat nak berfungsi dengan baik. no idea... blur ja. haish, apa nak jadi ni. nasib baik esok class jam 10. kalau kul 8, memang agak liat la aku nak bangun pagi. mata aku ni macam mata baby. jarang tido lambat. biasanya kalau time2 macam ni, aku da tak sedar mende2 dah. hehe...

P/s: mungkin terfikirkan keadaan wan aku yang tengah sakit kat kampung jugak kot. semoga semuanya ok kat sana. 

8 comments:

kura said...

oh. mungkin la tu. semoga tok wan akak cepat cepat sembuh :)

Ary said...

semoga wan adik sihat...

ada petua tidur dari Rasulullah, baru jer posting, kebetulan..

http://haryanies.blogspot.com/2011/09/petua-tidur-rasulullah.html

EnciK AxixOu said...

xdapat tido k??try isap jari mase tido...knfrm nyeyak..haha

Deeba Debab said...

semoga wan kak linda sihat :)

apa2 pun doodle tu cOMEL. HAHA

haslinda said...

kura: insyaAllah... amiinnn... :)

haslinda said...

Ary: tenkiu kak :)

haslinda said...

Encik AxixOu: oh, cara itu sangatlah berkesan... thanks for sharing. hehe :)

haslinda said...

Deeba: thanks dik :)