1 September 2011

Selamat hari Lahir buat teman...

Assalamualaikum... :)
Hai gadis chumel dan jejaka tampan... :)

Hari ni 1 September 2011, merupakan hari lahir teman blog juga sahabat lama masa sekolah dulu, Cik Dang Intan Duka. yang ke berapa??? tanya tuan nye sendiri ye... hehe...

DID (nama manja yang aku panggil dia), aku doakan semoga Allah SWT panjangkan umur mu, limpahkan rezeki2 yang halal, berikan kejayaan dalam hidup dan semoga hidup kamu sentiasa berada dalam rahmatNya...

Dan semoga persahabatan kita berkekalan. amin... :)

Ni hadiah nye... sila2 la amik ye... hehe :)


P/s: Counting for my birthday... 15 September... 22 years old to be... la la la~ ~ ~ >.<

10 comments:

Paris Hilton (M) said...

comel doodle~

haslinda said...

Paris Hilton (M): hehe... biase2 aje... :)

kura said...

nak gak dodel mcm tu. esok birthday sy pula kot. heheh

haslinda said...

kura: ya ke??? nape ada 'kot' tu... :)

Dang Intan Duka said...

wah!!!!!
comelnya.. hihhii..
suka2..
thanks taw..
nanti bleh la wat kan doodle couple utk dang plak ek..
bleh??

tetiba nk request..hihi


peace

haslinda said...

DID: boleh aje... tp x sure la bila boleh siap...

Deeba Debab said...

untung lah along dapat doodle :)

HAPPY BIRTHDAY. siap2 wish apa salahnya kan. Hihi

kura said...

kot tu tipu je. heheh

haslinda said...

Deeba: haha... thanks... ^^

haslinda said...

kura: ya ke tipu je??? kira da lepas la ur birthday kan... hehe :)