1 September 2011

Hey Kamu

Assalamualaikum... :)
Hai gadis chumel dan jejaka tampan... :)

google
Hey kamu...
Mengenali kamu merupakan suatu memori
Sebuah memori yang terindah

Hey kamu...
Kamu yang mencetuskan memori itu
Kamu bertandang kembali membawa seribu satu memori kita yang lalu

Hey kamu...
Redup mata kamu mengingatkan aku saat pertama bertentang mata
Keluk bibirmu mengingatkan aku senyuman manis mu
Suara mu mengingatkan aku merdunya kamu menasihati ku

Hey kamu...
Terima kasih atas secebis memori yang kau hadiahkan ini
Akan aku selitkan memori ini di ingatan ku selagi termampu
Sebagai suatu memori indah yang tiada tandingnya

Hey kamu...
Maafkan aku kerana melukai kamu
Untuk menyesalinya sudah tiada guna lagi
Hanya apa yang aku mampu lakukan
Kamu sentiasa dalam doaku
Doaku agar hidup kamu sentiasa berada dalam limpah rahmat Nya
Dan semoga kamu bertemu dengan insan yang benar2 mampu membahagiakan mu
Kamu, maafkan aku

- Linda -

20 comments:

Dang Intan Duka said...

kenapa ni??
putus cinta ker??



peace

haslinda said...

DID: hehe... x de la... saja rasa nak berpuisi jiwang2... hehe :)

kura said...

hey kamu.
bukan main jiwang yee. heheh :0

haslinda said...

kura: haha... sekali duakala layan jiwang apa salah nye kan... hihi ^^

myra yusreena said...

fuhh hebak hebakkk..haha aduh jiwanggg gitteww

haslinda said...

myra: hehe... malu ai... ^^

H.J said...

hehe..nasib baik saya tak tampan

haslinda said...

H.J: ini kisah tiada kena mengena dengan orang2 yang tampan atau tidak tampan... hehe ^^

miss inna said...

hey kamu, terasa aura jiwang bila baca entry nie..hehe!

haslinda said...

miss inna: hehe... sekali sekala jiwang syok jugak...

アヌム ちゃん said...

mood jiwang2..heeee

a r i l said...

jiwang betoi ni..haha..sakan sakan!

Deeba Debab said...

terbaik gilaaa :D

haslinda said...

アヌム ちゃん: heeee... jiwang bile terkenang kenangan cinta monyet... hehe :)

haslinda said...

aril: haha... jiwang syiok syiok jaaa... hehe :)

haslinda said...

Deeba: haha... terbaik lah sangat... :)

Abu Huzaifah said...

jiwang ye... err... ok lah tu... :)

haslinda said...

Abu Huzaifah: err... x pandai pun nak reka2 puisi ni... main hentam je. hehe :)

Anonymous said...

hey kamu...(^-^) thnx

haslinda said...

came2 :)