15 September 2011

Happy Birthday Linda!!!

Assalamualaikum... :)
Hai gadis chumel dan jejaka tampan... :)

Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan Siti Haslinda...
Allah selamat kan kamu...

Alhamdulillah. pada tarikh ini 22 tahun yang lepas, seorang ibu berusia 34 tahun sedang bertarung nyawa untuk melahirkan seorang anak perempuan. tepat jam sembilan tujuh minit malam, lahirlah seorang baby chumel seberat tiga point dua empat kilogram untuk melihat dunia ini. dan kemudiannya baby chumel itu dinamakan dengan nama yang sungguh indah sekali, Siti Haslinda bt Kamarul Zaman. dan baby yang sangat chumel itu adalah aku. :)

Chumel kan??? kan3x... >.<

So, dikesempatan ni, adik (malu pulak nak bahasakan diri adik) nak ucapkan terima kasih kat mak yang pernah bertarung nyawa untuk melahirkan adik 22 tahun lepas. terima kasih untuk mak abah yang dah banyak berkorban duit, masa dan tenaga sepanjang membesarkan adik. 22 tahun bukan la satu jangka masa yang singkat. dah pasti terlalu banyak jasa dan pengorbanan mak abah dalam mendewasakan seorang anak perempuan sehingga apa adanya aku sekarang. 

Terima kasih jugak kat kakak2 dan abang aku yang biasa mendidik aku. thanks sebab bersabar mendidik seorang adik yang keras kepala ni. walaupun dulu korang banyak jugak buli aku kan, tapi tak pa la. aku sedar, memang ini lah nasib seorang anak bongsu :(

Tak lupa jugak buat kawan2 yang setia bersama disamping aku sepanjang perkenalan kita semua. dengan peningkatan umur ni, aku cuba untuk menjadi seorang yang lebih matang supaya lebih disenangi dan didampingi. ehem2... matang lah sangat aku ni kan??? hahaha...

Tapi yang terkilannya sikit, hari lahir pada hari ini disambut dengan clas+lab dari jam lapan pagi sampai jam satu petang. lepas tu sambung dari jam dua sampai enam petang. dan sebelah malam pun ada kelas dari jam lapan sampai sepuluh. secara ringkas nya class penuh dari pagi sampai malam. dugaan kan? nasib baik tax topup 6% tu ditunda. kalau tak, memang kurang "ong" la hari lahir gua tahun ni...

P/s: thanks buat teman2 yang dah wish my birthday. tak da hadiah yang lebih berharga dari doa2 kalian semua. :)

9 comments:

SoLy SoLicious said...

selamat hari lahir mak !!!!
bertuahnye mak dpt anak mcm *adik.. hahah

kura said...

HB ye? okey. comel la. heheh

slmt hari jadi kak!

abghani said...

hapi besday utk si comel

farah hanim said...

hepi bfday akq syg :D
semoga berjaya selalu
pnjg umur murh rezeki
hehee

syafiqahatta said...

happy befday linda! sweet 22 (^^) stay pretty!

Deeba Debab said...

happy birthday kak linda :)

haslinda said...

thanks untuk semua yang wish my birthday dan mendoakan saya ye... :)

Liza Adi said...

oit...lupa la. happy belated birthday. Semoga dimurahkan rezeki dan hidup diberkati Allah. Amin.

haslinda said...

Liza adi: aminn... :)