7 September 2011

Doodle untuk Paris Hilton (M) dan Kura

Assalamualaikum... :)
Hai gadis chumel dan jejaka tampan... :)

 Ni doodle untuk Paris Hilton (M)


Ni doodle untuk Kura

P/s: mata asik berair je ni... huhu... nak ngadap lappy lama2 pun tak senang... :(

12 comments:

kura said...

oi. suka suka! aum. hahahaha. eh excited sgt ni dpt doodle. hahaha thx! dihargai sgt :)

Paris Hilton (M) said...

ehhh tgok kt sidebar,ade nme sy plak..
tenkiu. nk rmbut kuning...hehe
xpe2..nice....
muahx

Kancil 8349 said...

wah...kancil nak jugalah kalau macam nie...hehehe...boleh ke...:P

haslinda said...

kancil: nak jugak??? hehe... boleh2. nntkan kemunculan nye ye... :)

Mya said...

baru je jumpe belog ni. sgt nice! mcm best je if dpt dudelll jugak hee

miss inna said...

rajinnya linda buat doodle..comel2 lg tu...inna pn nak jg..haha! boleh tak? ^^

SoLy SoLicious said...

cumel..nak jugak..teeheeee

haslinda said...

mya, miss inna, soly solicious:
boleh2... nnt sy buatkan ek. hehe...

kura said...

baiknya cik haslinda ni. oder je dodle komfom dia buatkan. heheh

Gen2Merah said...

wah kreatifnya.. comelllllllll...

followed (",)

haslinda said...

kura: hehe. kalau x buat, x adil pulak. hehe... :)

haslinda said...

gen2merah: thanks... :)