14 September 2011

Aku kini di UMT

Assalamualaikum... :)
Hai gadis chumel dan jejaka tampan... :)

Hai koranggggg... rindu aku tak??? sila anggukkan kepala korang dengan kadar selaju dan sepantas yang boleh bagi mengatakan bahawa  korang merindui aku. hehe...

Alhamdulillah, aku dah selamat sampai kat UMT. hari ni merupakan hari keempat aku di UMT. macam biasa, kehidupan sebagai pelajar menghadkan masa aku untuk bermanja lebih2 dengan belog terchenta ni. sowie ye sayang. i harap u faham status i sebagai palajar... uwekksss... :p

Minggu pertama lagi, aku da busy. class dan lab pun dah start. dah ada lab report nak kena submit minggu depan. harap segalanya berjalan dengan lancar. 

Semester ni aku amik 6 subjek.
  • Kerja Lapangan (4 credit hours)
  • Biology Oceanography (4 credit hours)
  • Biology of Coral Reefs (4 credit hours)
  • Mangroves Ecology (4 credit hours)
  • Iktiofisiologi (4 credit hours)
  • Public speaking (3 credit hours)
Semoga aku boleh terus mengekalkan kecemerlangan. nama aku mesti ada lagi dalam senarai dekan semester depan. aminnn...

P/s: masa hari nak balik sini ari tu, aku kena tinggal bas. huk huk. malu. sila gelak kan aku secara bersopan santun ye...

P/s/s: harapan untuk lulus rayuan asrama sangat tipis. sangat sedih dan bakal menyewa bilik dengan kadar sewa sebanyak RM120 sebulan. adakah ia ok??? hmm... bersyukur dengan apa adanya. ada insan yang hidup dalam keadaan yang lebih sukar dari aku. sekurang2nya aku masih punya tempat untuk berlindung. syukur...

Thanks for reading... :)

21 comments:

fRaMe+LenSeS said...

tgh hangguk kepala ni. al the best tau new sem ni kamu.. :D

haslinda said...

frame+lenses: orait... tenkiu2. all the best for u jugak... :D

syafiqahatta said...

hihihihihi >,< (gelaksopangila)
linda in dean list sem3..amiiin! =)

haslinda said...

piqa: aminn... piqa pun mesti dpt dok dlm dean list jugak k. :)

Eera Shera said...

dak bio M ek?amek mgrv eco ngn prof sulong kn? sy pn masok klas tu gak..amek elektif.. hihi

abghani said...

slmt belajar

kura said...

mcm seronok je subjek subjek tu! best!

haslinda said...

Eera Shera: yup. hehe. kcik nye dunia blog. :)

haslinda said...

abghani: tenkiu... :)

haslinda said...

kura: sangat seronok. hihi :)

Paris Hilton (M) said...

beljaq elok2~~

haslinda said...

Paris Hilton (M): baik kak... ^^

farah hanim said...

bljr elok2 akq
hehee
saya xsmpat nk singg blog akq da
hehe

myra yusreena said...

nk jugak dean listtt..huu

ahh sumorang da update belogg..siannyeee belogg kuuu..huhuhu

Deeba Debab said...

xboleh anggu kepala sebab takut skru tertanggal. Hihi :P

WOW dulu dpt anugurah dekan? bdk pandai nie. Hehe. semoga dpt anugerah dekan utk sem ni jugak :)

Mya said...

byknye crd! anyway gudluk ye study leklok =)

haslinda said...

farah hanim: ok. fara pn blaja bek2 jugak...

awat dok buat ayt sedih pulak ni??? nk kene?? hihi ^^

haslinda said...

myra: cepat2 la update blog. hehe...

kita sma2 kejar dean list sem ni k... :)

haslinda said...

Deeba: x pandai pn. ramai lg pndai. thanks deeba.

deeba pn nnt pmr bg dapat straight As k... :)

haslinda said...

Mya: thanks kamuu... :)

♥ Dea ♥ said...

sy dah amik bio ocean n mangroves tuh!!. hehe