9 September 2011

Ada udang disebalik mee

Assalamualaikum... :)
Hai gadis chumel dan jejaka tampan... :)

Breakfast terakhir aku dirumah adalah breakfast terhebat. haha... hebat lah sangat. mak masak mee udang pagi ni sebagai menu breakfast. dengan kuantiti yang mampu mengenyangkan aku sampai petang. alhamdulillah... bersyukur dengan rezeki yang ada. teringat pulak kanak2 somalia. da makan ke idak diorang pagi ni???


Nampak tak tu anak2 dara udang bergelempangan dalam mangkuk mee aku??? ke mana la agaknya mak si udang2 ni ye. tak berperikebinatangan langsung. sanggup biarkan anak2 bertempiaran dalam mangkuk mee aku tanpa belaian kasih dan sayang seorang ibu. kan dah jadi mangsa anak tekak aku. kesian...

Ni la menu sarapan pagi terakhir aku dirumah beselum berangkat balik ke UMT malam ni. lepas ni jangan harap dah la nak melantak masakan special mak lagi. tak da sape nak layan aku masak sedap2 kat UMT nanti. sendiri nak makan, sendiri cari. OK???

Huk huk... sedih. kurus la aku balik UMT nanti. tiada lagi makanan sedap untuk disumbat ke anak tekak ku ini... jap, boleh ke aku kurus??? tak mungkin...

26 comments:

aimaniman said...

alaa sedapnya.. kat umt x payah susah2 kafeteria kan ada.. macam2 ada.. makanan tunjuk kan banyak.. x kurus nyee...

abghani said...

wuuu..sedapnya mee udang

norshila ibrahim said...

sedapnya mee itu...nyyum3

haslinda said...

aimaniman: tp x de yg sesedap mak masak. hehe :)

haslinda said...

abghani: memang sedap. lepas ni tak dapat dah mee udang ni kt UMT :)

haslinda said...

norshila ibrahim: nyumm3x... hehe :)

fRaMe+LenSeS said...

nmpk sgt sedappp.. wahhhhh T.T

haslinda said...

frame+lenses: paling best tang udang tu... :)

fiqaliqa said...

wahahahha. sedapnyaaaa. tengah tengah hari nampak udang berlegar-legar kat dashboard plak, aihhh. nak sikitttt. hehe

haslinda said...

fiqaliqa: nak??? boleh2. tp mee udang da habis la. tinggal mee maggie je... boleh??? hehe..

SoLy SoLicious said...

perghh..kesedapan yang terserlah...

miss inna said...

wah sedapnya linda..bw blk sini 1 mangkuk..inna dah terliur dah nie...

haslinda said...

miss inna: bwk mangkuk je la ek. mee nye da habis... hehe :)

haslinda said...

Soly Solicious: mmg sedap pun... hihi :)

kura said...

mak udang dah mati kena makan dek kurakura. hahah

Kancil 8349 said...

sedapnya...nak juga rasa nie...

haslinda said...

kura: haha. kejam. patut la anak2 udang tu terbiar je... haish...

haslinda said...

kancil: nak rasa? boleh dapatkannya di restoran2 yg berhampiran. ehee ^^

nadzli azlan said...

nanak sikettttttttt !

Deeba Debab said...

mee tu nampak macam sedap :P

Mya said...

kenot eat udang uwaaaaaa *nanges begelimpangan =p

haslinda said...

nadzli azlan: nak amik la dekat pic tuuu...byk lg tuuu... hehe :)

haslinda said...

deeba: mmg sdp pn deeba. hehe.. :)

haslinda said...

Mya: sabo ye sayanggg... hehe :)

アヌム ちゃん said...

sedapnya..udang banyak batul..huhuuu

Abu Huzaifah said...

sedapnye... nyum nyum!! :)