7 August 2011

Juadah Berbuka Puasa Paling Syiok!

Assalamualaikum... :)
Hai gadis chumel dan jejaka tampan... :)

Hari ni aku nak join contast yang dianjurkan oleh anis athia setelah ditag oleh miss bella.

Antara juadah berbuka puasa yang paling aku suka adalah...

Laksa Penang

Aku kalau dapat makan laksa time berbuka, 3 mangkuk pun aku boleh pelahap. tapi mangkuk laksa tu aku tak pelahap la. mau arwah aku dibulan Ramadhan yang mulia ni. hehe... lagi best kalau dapat laksa yang mak buat sendiri. laksa yang beli kat bazar Ramadhan memang aku kureng sikit... ceh, memilih betol aku ni kan...

Selain tu, aku suka makan tomyam and sambal tumis. kaw2 pedas punya fav aku kan... hehe... tapi disebab kan penganjur contest ni minta satu je gambar juadah yang paling syiok time berbuka, laksa je la yang paling syiok ditekak aku ni. haha...

Aku nak tag cik ery dan miss inna untuk join contest ni. klik SINI untuk join ok. :)

Thanks for reading... >.<

11 comments:

ade2mama said...

da lme xmkn tomyam..aduiiiii:(

haslinda said...

ade2mama: hehe... ari ni time berbuka mkn tomyam yeee... :)

Anis Athia said...

anis suke laksa penang! iessk, kecur air liur...hehehe...wah, masak tomyam hari ni..nak cikit ;)
hehehe
by the way thanks sebab join contest anis ni, good luck!
selmat berpuasa =)

haslinda said...

anis: sama2... happy fasting too :)

Terbelog said...

laponyer tgk gambo tu hehe

Fad said...

hai!!blog kedua cf terjah tau ni..hehe..jom kenal2..dah komen..meh tgk

http://dilamin.blogspot.com/2011/08/ben-ashaari-ajak-kenal-blog-ini.html

Qaseh dalia adelia said...

wah laksa penang ... !

haslinda said...

terbelog: hehe... sabo2... x lame da nak berbuke... :)

aziyati saidin said...

me pon suke mkn laksa.terliur plak tgok gbr..mne plak nak dpt laksa mlm2 ni...

haslinda said...

aziyati saidin: hehe... esok cari kat bazar ramadhan k... :)

alif haris said...

wow ..laksa penang tu !
menggiurkan betul hehe