19 August 2011

Jadual Kuliah Sem 3

Assalamualaikum... :)
Hai gadis chumel dan jejaka tampan... :)

Wahai rakan2 yang seangkatan dan selautan dengan aku... luangkanlah sejenak masa kalian untuk menjegilkan bijik mata melihat jadual kuliah kita sem depan... fuhhh... tiba2 baru teringat nak kaji jadual sem depan. agak terlambat kot. hehe... padahal jadual da keluar berkurun2 lama da. hehe... jom tengok jadual kita yuk...

Laaa... awat yang dok pi tenung jadual tu sampai nak pecah skrin komputer tu??? kelik la kat gamba tu bagi besaq... :)

Dah kelik??? tengok yang dalam kotak merah tu dah laaa... tak payah rajin2 nak pi tengok semua. aku pun malas nak amik tau jadual junior and senior... errr... tapi hangpa paham ka apa benda kod2 tu semua??? da hapai ka kod2 subjek dalam kepala tu??? tak paham??? mai nak habaq mai... (sat2... yang aku dok type bahasa utagha ni awat??? aku memang lancaq ja cakap utagha... tapi yang hak dok baca tu mau tak terbelit tergeliat lidah baca... lagi2 orang belah timur baca... mau sengau jadinya)

Ok. takpa... kita tukaq pi ayat standard naaa... baik lah kawan2. jom revise balik apa maksud kod2 tu semua??? aku pun tak hengat jugak...

Ni kerja orang malas. malas nak type, dia main printscreen ja... hahaha :)

Kalau tengok2 balik jadual ni, adoiyai... belum masuk sem lagi dah rasa mengah. ada class malam lagi. lepas tu agak padat la nak compare ngan sem 1 and sem 2. sem 1 and 2 aku amik 4 subjek ja. next sem da start amik 6 subjek. boleh ka aku bawak??? insyaAllah. macam la diploma dulu tak pernah amik 6 subjek linda kan... 

Paling "eksaited", subjek KERJA LAPANGAN tuuuu... tengok kat hari khamis tu. kod MMB3000... dari pagi sampai petang... 6 jam lab dalam masa satu hari untuk satu subjek. memang hebat penangan Dr. Siti Aisyah... silap2 kena sambung lab sampai malam. pastu balik jadi doktor terus. hahaha... 

Ekceli Dr Siti da memaklumkan jadual untuk subjek dia. saja je buat2 terkejut. risau wooo nak amik subjek kerja lapangan ni. presentation macam wat Final Year Project punya presentation ja... saboooo je la... hope aku boleh bawak subjek ni. yang aku suka pasal subjek ni, tak da final exam. yehuuu... final amik 5 paper je la... ok la tuuu.

Harap2 sem depan linda akan lebih cemerlang akademiknya berbanding sem2 lepas. amiiinnn....

Thanks for reading... :)

10 comments:

cik ery said...

amin :)

meghe said...

public speaking 2 yg bez..haha!

miss inna said...

inna tak tengok lagi jadual utk sem3 nie..malas pula nak buka mynemo tu..haha!

syafiqahatta said...

dasat. sekian. =___=''

haslinda said...

cik ery: aaaminnn... sama2 la kita berusaha...

haslinda said...

meghe: BEST ke "BEST" meghe??? hahah... x sabo aku... :)

haslinda said...

miss inna: hehe... x mo mls2... persediaan itu penting... (persediaan la sangat)... hehe :)

haslinda said...

piqa: ape yg sekian??? hehe... seram sejuk nak menghadapi 6 subjek ni... haha.. :)

AzatLazat said...

tengok jadual ni rasa macam dah tak lama je cuti
huargghhh
:P

haslinda said...

AzatLazat: memang dah x lama da pun... :)