11 July 2011

Sajian Hari Isnin Untuk Perut Tersayang...

Assalamualaikum...^^
Hai gadis chumel dan jejaka tampan...^^

Selamat hari Isnin buat semua. semua yang berkerja masuk kerja, yang bersekolah masuk sekolah. yang bercuti macam aku dok rumah masak2, makan2, tambahkan lagi berat badan. hahaha... (gelak jahat disitu)

Hari ni nak wat entry makanan lagi. memandangkan otak ni kekeringan idea nak wat entry yang meletops, maka aku hanya mampu bercerita pasal makanan, makanan dan makanan.

Memandangkan makan dan amik gambar merupakan antara hobi aku, so dengan sukacitanya aku nak mengupload gambo makanan lagi hari ni. makanan ni still panas lagi k. baru je lepas masak. belum basi lagi. hehehe... jemput la tengok2 gambo ni sampai terkeluar biji mata... taraaaaaa....

Ikan masin/kering goreng dengan bawang dan cili kering
Sotong masak kicap
Ikan pari masak asam tumis
Semoga sajian ni boleh bagi idea kat korang yang kebuntuan tak tau nak masak atau nak makan apa tengahari ni. sekarang pun da lunch hour kan. mesti semua dok pikir nak makan apa. pikir, jangan tak pikir ye. haha...

p/s: makanan tu semua mak aku yang masak. bukan aku. aku tolong sikit2 je... hehe >.<

Thanks for reading!!! :)

11 comments:

Liza Adi said...

haaa...elok lah tu.

ikan masin, sotong ngan belacan (dalam asam tumis)- 'ubat' gatal mata. nanti malam ada gak yg menonyoh mata...

haslinda said...

Liza Adi: fuh. memang ubat la. siap bengkak mata aku esok... huhu...

Abu Huzaifah said...

errr.. sedapnye...huhu

haslinda said...

Abu Huzaifah: mmg sdp, sampai menjilat jari... yummy :)

アヌム ちゃん said...

nak sotong tuu.heee

haslinda said...

アヌム ちゃん: nak? amik la. jgn malu2... hehe ^^

Beeha B. said...

beeha suka ikan masin goreng kering tu! hee...Follow sini...

haslinda said...

Beeha: ya ke... same :)

thanks coz follow ^^

fRaMe+LenSeS said...

nampak sangat sedap.. huu.. da rasa lapo da ni.. T.T

fRaMe+LenSeS said...

nampak sangat sedap.. huu.. da rasa lapo da ni.. T.T

haslinda said...

frame+lenses: hehe... nnt makan k... :)