1 July 2011

Happy Birthday to my BFF!!!

Assalamualaikum...^^
Hai gadis chumel dan jejaka tampan...^^

Hari ni 1 Julai 2011. pejam celik da masuk seconda half of the year. kejap je kan. macam baru je semalam tengok countdown new year. haha... ayat yang sama bila terasa masa berjalan dengan pantas...

Untuk pengetahuan korang jugak, bulan julai ni jugak la antara bulan yang aku tunggu2 setiap tahun sejak aku kenal budak comel ni. ada apa dengan bulan julai dan apa kena mengena dengan budak comel ni. haha... kalau korang semua nak tau, hari ni iaitu 1 Julai ialah birthday dia yang ke -----... haha...nak tau berapa umur dia, pi cari sendiri kat blog dia yang sama comel ngan dia. hehe... 

Putree ni bestfriend aku sejak aku jejak kaki kat UMT empat tahun lepas iaitu pada tahun 2007. kitorang sama2 amik diploma kat UMT. sejak tu la, kami ni macam belangkas. kalau orang tengok Put jalan sengsorang, orang akan tanya dia "mana Linda???"... kalau orang tengok aku jalan sengsorang, orang akan tanya  kat aku "hang gaduh dengan Put ka???"... haha... sampai begitu kah penangan nya???

Weh Put... aku nak ucapkan selamat hari tua jadi yang ke ----. erk, berapa da umur hang ek??? *izinkan aku berbahasa utara memandangkan kami ni sama2 orang utara*. tak pa la, satgi aku pi amik sempoa anak buah aku pi kira sat. sempena besday hang ni, aku doakan hang semoga panjang umoq, murah rezeki, berjaya dalam setiap apa yang hang buat, dan cepat2 jumpa jodoh hang. hehehek... 

ni aku ada buat kek besday kat hang. tak seberapa pun. 
aku harap hang sudi la terima. ikhlas untuk hang ni. 

kek ni aku pi buat kat kedai kek google tadi. hehe... jangan mara >.<

dan ni birthday present untuk hang. beli kat google gak. hehe...
Sahabat ku, hargai la setiap detik dan saat yang Allah berikan untuk kamu bernafas di dunia ni. manfaatkan setiap saat itu dengan perkara2 yang baik semoga hidupmu lebih diberkatiNya. :)

Dan semoga persahabatan kita kekal buat selamanya...
CAYANG BIRTHDAY GIRL!!!! mmuuuaahhh3x... >.<

7 comments:

putree said...

cayang kmu jugakkkk lili batu karang^^

haslinda said...

putree: haha... batu karang??? hehe ^^

zOeY zAu YaH said...

happy bsday kat dia juga =)

haslinda said...

zOeY zAu YaH: thanks bg pihak dia... hehe ^^

d_LA said...

erkkkk.kek tu terlampau menggoda perut dla la linda...hp bday tuk put jugak..hope put berjaya di dunia dan di akhirat..Amin...

haslinda said...

d_LA: hehe. nampak cam sedap sgt kan. kte pun terliur gak tgk kek tu... ^^

Encik Atan said...

nk komennn......bleh?opss..sori da tkomen pun...