18 July 2011

Cantiknya dia...

Assalamualaikum... ^^
Hai gadis chumel dan jejaka tampan...:)

Pada 15 Julai yang lepas, bekas pelajar af2, Farah telah selamat bernikah dengan jejaka pilihan kalbunya... 

Tadi aku saja2 la google gamba2 perkahwinan dia. fuh, terpegun aku. cantik nya dia tak terkata. aku suka sangat2 imej dia yang sopan bertudung. ayu nya Farah. mak aku tengok pun tak habis2 dok puji "cantik nya dia" berkali2. hehe... sampai mak cakap "nanti hang kawen, mak nak hang pakai macam dia. tak mau kawen free hair. mesti pakai tudung...". hehe... malu pulak cakap pasai kawen ngan mak. "sapa la nak kawen ngan cek ni..." hoho...

Ok la. tak mau cakap banyak. korang nilai la sendiri kecantikan Farah ni. geram aku tengok dia. senyum pun meleret je. dah, dah.  hehe...


See, cantik kan dia. sapa yang berani kata dia tak cantik? bertuah husband dia dapat dia kan... dia dengan cik abe dia pun da macam pinang dibelah dua da kan... suka3x... kan bagus kalau semua artis yang kawen boleh tampil dengan imej sederhana macam tu. tak over sangat. sedap mata aku memandang. hello linda, ada orang lain kisah ape ko nak??? dush...!!!! bla, bla, bla,... po pet plak minah ni... hehe... sorry... :)

Last sekali nak cakap, aku suka sangat3x busana nikah dan sanding dia tu. cantik... kena pulak si pemakai nya da memang cantik. perfect la. dan pastinya rekaan designer terkemuka Zery Zamri. laaagiii la aku suka. hehe...

Sumber gambar: SINI, SANA dan dari hencik Google...  :)

8 comments:

cik ery said...

memang cntik sgt kn?
nk kwen pkai bju kaler putih jgak!!hehehehhehe.

haslinda said...

cik ery: hehe... kalo time akad nikah dah konpem pakai baju putih... suci gitu... haha :)

anis aten said...

farah cute..thanks for the entry..
p/s:http://thegirlwhothinktoomuch.blogspot.com/

haslinda said...

anis: sama2 :)

Izyan Masri said...

FARAH SANGAT CANTIK BILA BERTUDUNG KAN.JEALOUSSSSSS NYAAAAA :D

haslinda said...

Izyan masri: ha'a... x mo la jeles2... yan pun cantik jugak... :)

siti kektus said...

fara dah bertudung makin cantek~ ;)

haslinda said...

siti kektus: kan3x??? cantik kan dia... :)