19 June 2011

Selamat Hari Bapa

Assalamualaikum...^^
Hai gadis chumel dan jejaka tampan...^^

Hari bapa tahun ni jatuh pada 19 Jun 2011 iaitu ahad ketiga dalam bulan Jun. so, dikesempatan ni aku nak ucapkan Selamat Hari Bapa buat abah aku, Kamarul Zaman bin Mohd Nor, kat abang2 ipar aku yang bergelar bapa, kat bapak2 sedara aku dan semua bapa2 diseluruh malaysia ni.

Aku nak ucapkan terima kasih bebanyak kat abah aku sebab abah da banyak sangat berkorban dalam membesarkan aku yang degil ni. aku jugak nak minta maaf bebanyak kat abah sebab aku banyak sangat2 berdosa kat abah. aku la anak yang paling keras kepala dan keras ati.

Even sekarang aku da tak dok ngan abah lagi, aku tetap ingat abah aku yang sorang. cane pun, abah tetap abah aku. abah abu dan ali serta ahmad tak kan boleh jadi abah aku. hehe... 

Setiap satu pengorbanan dan jasa abah kat aku tak kan aku lupa... TERIMA KASIH ABAH!!! :)

Pagi tadi, seorang lelaki yang boleh dikata bapa untuk aku jugak telah meninggal dunia akibat kanserparu-paru. masa kecik2 dulu, family arwah yang mengasuh aku time mak abah pi keje. tak sangka dia pergi meninggalkan kita pada hari bapa. arwah sememangnya seorang bapa yang sangat baik dan bertanggungjawab kerana telah membesarkan dua orang anak sehingga mereka berjaya. mari lah kita sama2 sedekahkan al-fatihah buat arwah dan semoga arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang soleh. aminnnn...

Thanks for reading...

6 comments:

アヌム ちゃん said...

selamat hari bapa to ur dad k :)

アヌム ちゃん said...

al fatihah jugak buat arwah..

haslinda said...

アヌム ちゃん: ok... tenkiu kak... :)

haslinda said...

アヌム ちゃん: al-fatihah... :)

Abu Huzaifah said...

slamat hari bapa.. :)

haslinda said...

Abu Huzaifah: selamat ari bape jugak... :)