18 June 2011

Hape keje yang aku buat sepanjang ari ni???

Assalamualaikum...^^
Hai gadis chumel dan jejaka tampan...^^

Pada hari sabtu yang da nak masuk hari ahad ni, ape je yang korang da buat kat umah tu? berfaedah ke idak? hari ni hari yang agak sibuk untuk aku. kesibukan yang sengaja dibuat2 untuk menghilangkan kebosanan di rumah. nak tau ke ape yang aku buat sampai sibuk sangat. kata aku sendiri, mengalahkan PM. hehe... aku malas nak cite bebanyak. tak sabar nak menunjuk ape benda yang aku dah hasilkan hari ni...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
~flower~
~meow~
~domo~
~domo~
Benda2 comel kat atas tu nama nye felt craft. leh buat keycahin, leh buat gantung kat hp, boleh juga buat tampal kat baju, boleh buat badge dan brooch. sebenarnye ni baru peringkat percubaan dan permulaan. kalau dah mahir nanti, teringin jugak nak buat bisnes benda2 comel ni. tapi aku nak tanya, ada ke orang nak beli benda ni??? huhu... tak pe la. yang penting aku nak mahirkan dulu tangan aku wat benda alah ni ye...

Nak menunjuk tu je malam ni. hehe... tenkiu sudi bace ye... :)

8 comments:

c u m u h a m a said...

wohhhh ! kretipnyaaa ! kiut sgtt !

nak 1 ! nak 1 !

heheh . :)

syafiqa hatta said...

comel la....leh wat bisnes nih!!!

haslinda said...

cumuhama: nak ek? hehe. nnt kte jual, awk beli ye. jd 1st customer kte. hehe... ^^

haslinda said...

syafiqa hatta: haha... tq piqa. insyaalllah, kalo ada masa n kerajinan, boleh wat bisnes. nnt piqa la beli ye. hehe... ^^

c u m u h a m a said...

laaaa kena beli ke ? igtkan free gift tadi . heheh .

sbg nak tolong kwn2 nt kite beli yer . tp wat byk2 laa .bley pilih2 . hihih.

bajet 1 nih bape hengget ? :D

putree said...

kiut siot!
hehe..xnk bli.
nk ang bagi.^^

haslinda said...

cumuhama: hehe... x kire lg la bajet... nnt kalo da konpem nak jual, kte gtau k. tgguuuuu... hehe :)

haslinda said...

putree: nk free ye? ha... kna bli dulu la... hehe... ^^