31 May 2011

Follower ku yang ke-100

Assalamualaikum...^^

Hai gadis chumel dan jejaka tampan...

Entry hari ni aku nak review blog follower yang ke-100 blog aku ni... haha...

 

Jom kite tengok sape follower bertuah tu...


Frame and Lenses... beliau lah follower bertuah hari ni. nama pemilik blog Frame and Lenses ni adalah Nadz. aku baru je jadi follower dia. aku suke masuk blog dia sebab blog dia kaler hijau. rasa tenang je masuk blog dia. hehe... semalam dia ada buat review follower blog dia yang ke 700 dan 707. wah... ramainye follower dia. yang aku frust nye, aku follower yang ke 701 blog dia... adoiyai... hehe, tak pe la. yang pasti, aku enjoy dengan setiap penulisan dalam blog dia...

And untuk pengetahuan korang, Nadz ni berbakat besar dalam bidang penulisan. aku da baca satu cerpen bertajuk 100 Letters of Love hasil tulisan tangan dia. aku akui, dia sangat berbakat jadi penulis. aku doakan semoga Nadz ni boleh gilap lagi bakat penulisan dia sampai boleh jadi penulis novel yang berjaya...

So, tunggu ape lagi??? jom kita terjah and follow terus blog Nadz ni....^^

Selamat berblogging!!! eheee :D tenkiu sudi bace...

4 comments:

fRaMe+LenSeS said...

ehhh.. terharunya.. maceh kamu.. T.T

haslinda said...

fRaMe+LenSeS: ur welcome... :)

fRaMe+LenSeS said...

terharu aihh.. tak sangka noh. ada jugak nak coret2 sal belog daif nadh tu. maceh ya kamu..

haslinda said...

fRaMe+LenSeS:hehe...same2...^^