28 April 2011

My Hero...^^

Assalamulaikum...^^

Da lama tak jumpa budak ni. rindu sangat. sehari tak dengar suara dia tak boleh, angau aku dibuatnye. anak buah aku yang paling bongsu ni, paling manja ngan mak aku iaitu tok nye... selalu bikin jeles jak. hehe... tak nak cite banyak2. bia gamba2 kat bawah ni je yang bercerita...

trompet tu tak leh lepas...
apiq nak p kedai naik kuda nih...
posing terbaik dah. tapi cari sendiri kat mana silapnya...
aku tergoda dengan senyuman nya...
olskul wooo...spec atok aku yang da tertanggal cermin dijadikan mainan...

heheh... tak tahan nak gelak...
acu, jangan la amik gamba apiq. apiq malu ^,*
tauke kereta lumbe ('umbe' language apiq)
bajet encem...
kecik2 da ada aweks ooo...
chumel cam acu kan??? hehe...

tenkiu sudi bace...^^

8 comments:

cpahniza said...

cumelnyaaaa..ingtkn anak haslinda..hehe

haslinda said...

cpahniza: hehe...mana ada.kite tak kawen lagi la.study pun tak habis lagi...^^

Risnayati Lammu said...

comelnya....=)
suka pic pakai spek mata tu..

haslinda said...

Risna: hehe...comel cam acu dia kan???^^

asmiza said...
This comment has been removed by the author.
asmiza said...

ehem,ehem....ete umbe. Hari2 aku dengar perkataan tu.

asmiza said...

"posing terbaik dah. tapi cari sendiri kat mana silapnya.."

Silapnya pada selipar yg terbalik...huhuhu kantoi..

haslinda said...

asmiza: hahah...ete umbe ye...ni x sabo nak balik...