1 April 2011

Marine Biology Course Night-Stars of The Red Carpet


Assalamualaikum…^^

Hai. Hari ni aku nk cite pengalaman aku pada malam semalam. Ha? Apa jadi kat aku mlm semalam? Haha… jeng3x.. Cecite, cecite *sambil tgn dilentok2 kan mcm dlm cte hantu kak limah tu*.

Haa… Meh nak cite. Nk dijadikan cite. Cite nye gini. Hehe… saja nak bagi suspen sikit. Sabar ye tuan puan adik abg makcik pakcik..

Semalam, tanggal 31 Mac 2011 merupakan Marine Biology Course Night yg bertempat di Hotel Tanjung Vista, Terengganu. Course Night ni bertemakan Stars Of The Red Carpet. Tema je pun da gempak kan. Stars gitu, mcm artis2 je. Hehe. Program ni diadakan utk meraikan pelajar senior tahun akhir yg akan graduate x lama lg. Msg2 x mlepaskan pluang utk tampil anggun dan bergaya. 

bersama bonda tersayang, Dr. Siti Aisyah
Komen aku pasal Course Night ni, memang best and agak rugi bagi sesapa yg x pergi tu. Mcm2 agenda yg diaturkan utk memastikan Course Night akan sentiasa tersemat dlm ingatan kita semua. Terima kasih byk2 kepada setiap individu yg terlibat dalam merencanakan program ni. Korg mmg best.  Antara agenda yg diaturkan ialah lucky draw. Tp aku x luck pn. Huhu. Selain tu, ada pertandingna fashion icon. Ha, yg ni aku suka. Nama pn fashion icon kan. Aku kn suka benda2 yg bkaitan dgn fesyen ni. Dan aku juga merupakan salah sorg calon (calon je k) utk fashion icon tu. Jd calon pn da ckp membuatkan aku kembang satu bdn (nsb bek baju x koyak). Hehe..

mcm model x???hehe...
Yg paling best nye, makanan yg disedia kan. Peh, mmg byk and sedap2. Antaranya ialah nasi, spageti, fish fillet, macaroni cheese, mushroom soup and mcm2 lagi (ada yg aku tau mkn je, tp nama mknn tu aku x tau..hehe). Kek pn ada. Sume sedap. 

sedap x???
Last sekali, antara part peberet aku jugak, sesi fotografi. Sebelum bersurai, ada sesi fotografi bersama lecturer and senior. Time ni, leh tengok sume org control cun, ayu n encem. Termasuk la aku jugak. Hekhekhek… 

Ok, aku letak ckit2 gmbr2 putera puteri Marine Biology yg hadir Course Night smlm. Jeng3x…
ini lah dia Stars of The Red Carpet.

bersama lecturer, KJ dan pengarah program(yg b'baju putih depan sekali)

Nak tgk lagi, p dkt page 'APA2 JE LA'.. kt situ aku upload byk gmba Course Night.
ok, setakat ini saja dulu. nanti aku merepek lagi k. tataaa...

tq sudi bace^^