7 April 2011

Main-main, suka-suka, riang-ria

Assalamualaikum...^^

Hai semua. da brpa hari aku x post entry kt blog. rindu la. hehe. sori la. sibuk sikit minggu ni. nk fokus study kata kn. hehe.

Ptg semalam baru selesai semua test. lega sikit hati ni. da x risau lagi. kalau x, risau dgn assignment, lab report, test lagi. sekarang, semuanya da berakhir. cuma tinggal final exam sedang menanti.

Mcm biasa, setiap hari yg ada test, sebelah mlm nya court bola tampar kompem penuh ngn student marine biology je. itu tradisi terbaru pelajar2 marine biology. tujuannya x lain x bukan hanya lah utk mrelease kan tensyen. disamping mengeratkan lagi hubungan sesama adik beradik marine biology. semalam pn aku x melepaskan peluang utk join setelah sekian lama bercuti daripada bermain. bdn pn da terasa berat je ni sbb lama x bsukan. hehe. asik manjakan diri kt blik je, mana x berat kn. hehe... semalam x ramai sgt yg turun pdg. tp ttp best. aku yg x pandai main ni, asik kena bahan ngn diorg je. mana x nye, team aku kalah setiap game. semuanya gara2 aku yg suka berangan tatkala team lawan da serve bola. bila bola da dpn mata, bru sedar dari berangna. hehe. sorry geng. bkn selalu. hehe. bila da penat, aku pn kuar court. pas aku kuar je. team aku td menang plak game. adoiyai, malu aku. nampak sgt la aku ni tangan bangku. sbb aku x pandai main, team aku kalah. padan muka korg. pujuk sgt aku turun men kn. kan da kalah. kihkihkih. cian3x kat korg.

korg rebut la bola tu. kita tgk sape yg dapat
time ni aku da kuar court
ni la caranya bdk2 marine biology UMT mereleasekan tensyen. mcm2 gelagat boleh tgk. ada yg melompat, ada yg sampai tergolek and ada jgk yg mcm nk men congkak kt tgh2 court sbb x dpt bola. hehe. bermain, bersuka ria, bergelak ketawa. hilang semua tekanan. best sgt. moga2 kita semua kekal mcm ni smpai grad ye kengkawan. aminnn...

k la. setakat ni dulu aku merepek. ada masa aku mrepek lagi. tq sudi bace^^

4 comments:

d_LA said...

smlah dla pun dh byk ari x update..setuju sgt, sometimes kene bersukan tuk rehatkan minda kan

haslinda said...

yup.meh la join bsukan dgn ktorg.hehe.. =)

nelly said...

lama tak keluar main2 ..hehehe

haslinda said...

hehe...jom la men sesame.bdn cergas,minda pn cerdas!!!